راهنمای انتخاب نمایندگی پنل پیامک قسمت اول


خرید پنل ارسال پیامک

تمام روزه کسب و کارها و آموزش های ی برای کسب درآمد از طریق اینترنت معرفی می شوند. اکثرا این راهکارها به سرمایه خیلی یا تخصص نیاز ندارند. یکی از بهترین مورد های کسب درآمد نمایندگی ارائه خدمات پیغام کوتاه است. نمایندگی سامانه پیامک و سرویس های ریسلری ویژگی ها ی بسیاری دارند از عبارت :

۱ – ریسلر یا نماینده نیاز به دانش فنی خاصی ندارد.
۲ – سرمایه اولیه مورجهان ز اندک است.
۳ – درآمد بسیار مناسبی دارند.
سرویس دهنده های مختلف، نمایندگی سامانه پیامک را با شرایط مفرق ی به علاقمندان عرضه می کنند. در ادامه نکات با اهمیت در روش مقایسه وانتخاب مناسب ترین سرویس نمایندگی سامانه پیغام کوتاه آماده است تا علاقمندان کار در این زمینه بتوانند بهترین انتخاب را در راه اندازی کسب و کار خود داشته باشند.

نکات با اهمیت در تحلیل سرویس نمایندگی سامانه پیغام کوتاه :

۱ – میزان استقلال نماینده و کیفیت ریبرندینگ:
میزان اختیارات نماینده در تعریف قیمت ها و رویه های ف نحوه و پشتیبانی بسیار با اهمیت است. نماینده به هر میزان اختیارات داشته باشد می تواند راهکارهای فآموزش کامل تر و ساختار انعطاف پذیرتری تعریف نماید به همین دلیل لازم است مسائل زیر تحلیل شود و معین شود نماینده تا چه میزان مستقل از سرویس دهنده اصلی است.

امکان اتصال دامنه یا زیردامنه (subsubstr main) دلخواه به سامانه نماینده وجود داشته باشد.
نماینده در پنل مدیریتی خود بتواند لوگوهای سامانه مثل لوگو صفحه ورودی (login) و لوگو صفحات داخلی را تنظیم و تعویض نماید.
کپی رایت سرویس دهنده اصلی در سامانه نباشد و نماینده بتواند برای اعتمادسازی بیشتر نزد کاربران، کپی رایت را بـه نام درج نماید.
تعیین تعرفه های ارائه خدمات در اختیار نماینده باشد و سرویس دهنده در تعیین قیمت خدماتی که نماینده ارائه می نماید دخالتی نداشته باشد.
دسترسی کاربران هر نماینده به سامانه، تنها از طریق دامنه یا زیردامنه همان نماینده باشد. به جمله دیگر کاربر نتواند از آدرس نماینده دیگری وارد سامانه شود.


۴ – تعرفه ارسال و دریافت اس ام اس برای نمایندگان:
شفافیت بازه های خرید اعتبار ارسال پیامک و تعرفه های متناسب با میزان خرید نماینده ارزش بسزایی دارد چرا که بـه صورت مستقیم روی توان رقابتی و میزان سود نماینده اثر می گذارد. پس تحلیل دقیق دو نکته ضروری است:

تعرفه هایی که برای ارسال پیش شماره های مختلف در اختیار نماینده گذاشته می شود چقدر است. عنوان مثال تعرفه ارسال با پیش شماره های ۱۰۰۰، ۵۴۰۰۰ یا ۵۷۰۰۰ محدودیت های کیفی و کمی آن ها تعرفه ارسال در پیش شماره های ۲۰۰۰ و ۳۰۰۰ است مفرق است. پس باید نقد شود تعرفه اعلام شده از طرف سرویس دهنده برای ارسال با چه پیش شماره ای است.

همین طور لازم است تحلیل شود که برای ارسال پیامک اپراتورهای مختلف ضریب وجود نداشته باشد. عنوان مثال اگر تعرفه ارسال پیغام کوتاه از پیش شماره ۱۰۰۰ به مشترکین همراه اول ۸۵ ریال است، تعرفه ارسال به ایرانسل و تالیا از پیش شماره ۱۰۰۰ بیشتر از ۸۵ ریال نباشد.

برخی سرویس دهندگان برای ارسال پیامک اپراتورهای مختلف تعرفه های مفرق ی در نظر می گیرند ولی تبلیغات تنها پایین ترین تعرفه را ذکر می کنند. عنوان مثال تعرفه ارسال پیغام کوتاه را ۸۴ ریال اعلام می کنند ولی در ارسال معین می شود تعرفه ارسال ۸۴ ریالی از یک پیش شماره ویِژه است و فقط مشترکین همراه اول محدود می شود و اگر کاربر بخواهد بـه مشترکین دیگر اپراتورها ارسال داشته باشد، هزینه ارسال ضریب ۱٫۵ مساوی یعنی حدود ۱۲۶ ریال محاسبه می شود. با توجه بـه اینکه مشترکین ایرانسل وبقیه اپراتورها حدود ۳۵% مشترکین تلفن همراه کشور را تشکیل می دهند وجود ضریب و اختلاف تعرفه ارسال به اپراتورهای مختلف، برای کاربران نهایی غیرقابل قبول است.

۵ – روش واگذاری شماره ها:
شیوه فشیوه شماره به نماینده تأثیر مستقیمی در میزان فروش وی خواهد داشت و لازم است روال واگذاری شماره ها بـه نمایندگان از حیث مسائل زیر معین باشد:

اس ام اس,پنل اس ام اس,پنل ارسال پیامک,پنال پیامک ارزان,پنل اس ام اس ارزان,پنل ارسال اس ام اس,انتخاب پنل اس ام اس,راهنمای انتخاب پنل اس ام اس,